September 2018
MonTueWedThuFriSatSun
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Calendar Calendar

Latest topics
» Students Testing For Drugs
Tue Aug 02, 2011 1:42 pm by Guest

» unlock iphone 4 3w
Tue Aug 02, 2011 4:52 am by Guest

» improve pagerank backlinks service
Mon Aug 01, 2011 7:09 pm by Guest

» What Drugs Treat Anxiety
Sat Jul 30, 2011 12:37 pm by Guest

» Wood Medicine Cabinets
Tue Jul 26, 2011 8:11 pm by Guest

» sambung 3 ayat
Fri Jan 09, 2009 1:37 pm by suahpayah

» Kisah Seram Aku
Tue Jan 06, 2009 11:26 pm by jblues

» Kisah Cinta Aku
Tue Jan 06, 2009 11:24 pm by jblues

» Kisah Lawak Aku
Tue Jan 06, 2009 11:20 pm by jblues

Log in

I forgot my password

Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 12 on Fri Sep 26, 2008 3:29 am
Affiliates
free forum
 



Kisah Cinta Aku

Page 2 of 3 Previous  1, 2, 3  Next

Go down

Re: Kisah Cinta Aku

Post  jblues on Sun Oct 19, 2008 2:50 am

Ishk..ishk..ishk..kataku sambil.... Twisted Evil
avatar
jblues

Male
Number of posts : 124
Registration date : 2008-09-25

View user profile

Back to top Go down

Re: Kisah Cinta Aku

Post  kolam on Wed Oct 22, 2008 2:09 pm

rosak otak ak klu smbung lg cter nie..... Smile

_________________
I Love It
~ Don't Think U're Strong Until U sure U're Strong~
Think Smart,Don't Be A Stupid Person
Go Hell Rude Person
avatar
kolam

Number of posts : 85
Location : Near You
Registration date : 2008-09-27

View user profile

Back to top Go down

Re: Kisah Cinta Aku

Post  Taming on Fri Oct 24, 2008 4:45 pm

sedang aku asyik menggomol tubuhnya!!! tiba-tiba aku teringat Syarifah NSF yang aku tarbil semalam.....
avatar
Taming
Admin

Male
Number of posts : 86
Age : 51
Registration date : 2008-09-25

View user profile http://tamingsari.forumotion.net

Back to top Go down

Re: Kisah Cinta Aku

Post  manja on Wed Nov 12, 2008 9:48 pm

setelah selesai... akhirnya aku sambung semula kegiatan aku tadi .. aku lihat.... sambung2

manja

Number of posts : 17
Age : 32
Location : k.l
Registration date : 2008-11-12

View user profile

Back to top Go down

Re: Kisah Cinta Aku

Post  Guest on Thu Nov 13, 2008 3:18 am

aku lihat semak2 belukar yg menebal...disebalik semak itu terdapat sebuah lurah besar yg terdapat air yg boleh mengalir melaluinya...tiba2..perasaan gemuruhku meluap2 ..lantas aku terus memegang...

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Kisah Cinta Aku

Post  Taming on Thu Nov 13, 2008 3:46 am

lantas aku memegang tarbilku!!... serangan padu dari tarbilku mantap... (sambung)
avatar
Taming
Admin

Male
Number of posts : 86
Age : 51
Registration date : 2008-09-25

View user profile http://tamingsari.forumotion.net

Back to top Go down

Re: Kisah Cinta Aku

Post  jblues on Thu Nov 13, 2008 12:44 pm

...semantap-mantapnya diirngi dengan kekilatan dan kuasa yang penuh dari berbagai sudut.....(sambung....)
avatar
jblues

Male
Number of posts : 124
Registration date : 2008-09-25

View user profile

Back to top Go down

Re: Kisah Cinta Aku

Post  manja on Thu Nov 13, 2008 1:30 pm

sudut yang berbeza.... aku lihat............... sambung

manja

Number of posts : 17
Age : 32
Location : k.l
Registration date : 2008-11-12

View user profile

Back to top Go down

Re: Kisah Cinta Aku

Post  manja on Thu Nov 13, 2008 1:32 pm

cup..cup... silent ni cite cinta ke perang...

manja

Number of posts : 17
Age : 32
Location : k.l
Registration date : 2008-11-12

View user profile

Back to top Go down

Re: Kisah Cinta Aku

Post  ajack on Thu Nov 13, 2008 4:07 pm

manja wrote:cup..cup... silent ni cite cinta ke perang...

sambung je la manja,jgn banyak cakap...
hehhe....

tarbil ku mbawe gadis utk raje tu,yg inginkan kemesraan di mlm sunyi..
smbung...
avatar
ajack

Number of posts : 136
Registration date : 2008-09-25

View user profile

Back to top Go down

Re: Kisah Cinta Aku

Post  manja on Thu Nov 13, 2008 8:28 pm

lol.. cite cinta la.. plz... Mad

manja

Number of posts : 17
Age : 32
Location : k.l
Registration date : 2008-11-12

View user profile

Back to top Go down

Re: Kisah Cinta Aku

Post  ajack on Thu Nov 13, 2008 8:32 pm

cerite ni..
cinte masuk seram la...
skali..
hehe..
Laughing Evil or Very Mad Sad Twisted Evil
avatar
ajack

Number of posts : 136
Registration date : 2008-09-25

View user profile

Back to top Go down

Re: Kisah Cinta Aku

Post  Guest on Fri Nov 14, 2008 8:27 am

manja wrote:sudut yang berbeza.... aku lihat............... sambung


die menangis,,,
ak tnye,,nape..
upe2nye silap port,,
ptt la,,,,,,,,
Razz Razz

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Kisah Cinta Aku

Post  jblues on Fri Nov 14, 2008 10:27 pm

aku kemaluan sendiri, lantas aku usap-usap semula tarbil ku yang dah sedikit pudar...ahhh aku mesti .......(sambung-sambung..dah nak sampai klimat cerita nih)
avatar
jblues

Male
Number of posts : 124
Registration date : 2008-09-25

View user profile

Back to top Go down

Re: Kisah Cinta Aku

Post  ajack on Sun Nov 16, 2008 8:49 am

aku mesti bunuh sume tarbil ku,sbb tarbil sudAH lame,dah xde org pakai lg....
nak cari mariam plak...
smbg..
huhuhuh...
avatar
ajack

Number of posts : 136
Registration date : 2008-09-25

View user profile

Back to top Go down

Re: Kisah Cinta Aku

Post  jblues on Mon Nov 17, 2008 12:29 pm

lantas ku iklankan untuk menjual tarbil secondhand, tapi.....
avatar
jblues

Male
Number of posts : 124
Registration date : 2008-09-25

View user profile

Back to top Go down

Re: Kisah Cinta Aku

Post  Guest on Mon Nov 17, 2008 2:08 pm

apa kan daya kedai sparepart tarbil sudah bankrap....namun..tnpa membuang masa lagi....aku terus ....

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Kisah Cinta Aku

Post  ajack on Tue Dec 09, 2008 10:04 pm

terus pening kepale ape nak buat skrg..
Mad Cool
avatar
ajack

Number of posts : 136
Registration date : 2008-09-25

View user profile

Back to top Go down

Re: Kisah Cinta Aku

Post  suahpayah on Wed Dec 10, 2008 11:51 am

tapi tiba aku teringat yang aku ada membawa padanol aktivfas lalu ku terus makan panadol tu ..tak sampai 5mint hilang sakit kepala aku.. tapi~~
avatar
suahpayah

Male
Number of posts : 106
Age : 30
Location : Johor
Registration date : 2008-11-13

View user profile

Back to top Go down

Re: Kisah Cinta Aku

Post  aznur on Wed Dec 10, 2008 11:12 pm

lol...kelucahan aku terasa....wakkakakk.....

aznur

Number of posts : 2
Registration date : 2008-11-28

View user profile

Back to top Go down

Re: Kisah Cinta Aku

Post  pasola on Thu Dec 11, 2008 5:02 pm

sungai betol..pening aku..memula cinta pastu adegan panas..lalu peperangan..dan kendian?? Mad

pasola

Number of posts : 53
Registration date : 2008-09-25

View user profile

Back to top Go down

Re: Kisah Cinta Aku

Post  Taming on Thu Dec 11, 2008 10:56 pm

taming tak sanggup nak baca!!! korang dah tengok cerita 300 ke belum!!!!


...... Aku teringat kisah kali pertama aku bertemu dengannya di taman bunga. Waktu tu kami malu tersipu-sipu. Hatiku membara melihatkan wajahnya yang ayu. Aku memulakan bicara.... sambung!

(korang jgn konar cerita nih kelain pulak, sebab taming nak bukukan cerita2 yang ada ni di akhir permainan travian ni nanti. Gabungan cerita dari penulis yang ramai pasti menjadi satu kerja penulisan yang baik! buktikan korang juga mampu menjadi penulis novel.)
avatar
Taming
Admin

Male
Number of posts : 86
Age : 51
Registration date : 2008-09-25

View user profile http://tamingsari.forumotion.net

Back to top Go down

Re: Kisah Cinta Aku

Post  ads on Fri Dec 12, 2008 6:45 am

aku mula berbicara dgn malunyer bertanya "cik adik dah berpunya sblm ni? mcm mana bekas kekasihmu melayanmu sblm ni. kalau ada" si gadis itu cuma tunduk dan diam seketika.

apa mcm. blh tak. buntu kejap plak otak ni. nnt sambung lg ler.


Smile

ads

Number of posts : 9
Registration date : 2008-11-20

View user profile

Back to top Go down

Re: Kisah Cinta Aku

Post  jblues on Fri Dec 12, 2008 6:10 pm

ads wrote:aku mula berbicara dgn malunyer bertanya "cik adik dah berpunya sblm ni? mcm mana bekas kekasihmu melayanmu sblm ni. kalau ada" si gadis itu cuma tunduk dan diam seketika.

apa mcm. blh tak. buntu kejap plak otak ni. nnt sambung lg ler.


Smile
Apo punyo ayat daaa...langsung tak memberahikan. Meh den sambung...

sigadis itu cuma tunduk dan diam seketika. Perbuatannya membuatkan perasaan ku terus bergelora. Oh....apakah ini yang dinamakan cinta?? bisik hati kecilku. Dengan perlahan......(sambung-sambung sampai meleleh air....liur)
avatar
jblues

Male
Number of posts : 124
Registration date : 2008-09-25

View user profile

Back to top Go down

Re: Kisah Cinta Aku

Post  ajack on Sat Dec 13, 2008 10:28 am

dengan pelahan aku terbayang2 wajah sigadis yang baru aku jumpe td..
sungguh ayu rupeNYE tak tertahan di lubuk hati ku..
adakah ini dinamekan cinte ataupun mainan perasan aku sahaje..
sanggupkah aku menahan rindu yang semakin mendalam dihati ni yang tak dapat aku gambarkan..
manekah kejujuranku untuk menambat hatiNYE dan untuk aku milikiNYE buat teman hidup ku sepanjang hari..
mane pergiNYE...sambung...

Shocked Sad Exclamation
avatar
ajack

Number of posts : 136
Registration date : 2008-09-25

View user profile

Back to top Go down

Re: Kisah Cinta Aku

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 3 Previous  1, 2, 3  Next

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum